2008-09-11 ? 11:52:57

11 september

Helt otroligt att det har gått 7år sen de flög in i tvillingtornen i USA. Det känns som det var igår, jag tycker synd om de som förlorade sina anhöriga där. Idag så jobbar vi med PA100 och jag sitter och läser en text på typ konstig svenska så jag förstår bara lite. Men det löser sig nog! Igår var jag och körde Body Pump på Träna, de har gratis nu så det är ganska mycket folk som är och träna nu, skit drygt! men men det är väl kul för dom och sen är det ganska kul och se på alla nybörjare som gör fel ;) hahaha men jag och Kenny ska fara och träna någongång hoppas jag ,det har då han sagt iallafall! får väl se hur det blir med det där! hiihih, nu ska jag fortsätta läsa min text, inte världens roligaste men får väl göra det till vad det blir. Puss på er



Pia <3 Kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia