2008-05-19 ? 22:00:59

19e Maj

Idag har Kenny varit bort i en dag och jag saknar honom så sjukt mycket redan! jag vet inte hur jag ska klara av att vara i från han i TVÅ veckor! det är nog den längsta tid vi varit i från varandra :( Men jag får hoppas att han hittar chokladen jag vill ha :) den var sjukt god!
Idag har jag fotat två uppgifter på foto lektionen! det tycker jag är ganska bra sen så måste jag bara fota en bild till sen har jag inte kvar något i foto, det är najs! Jag måste ha sovit jätte dåligt i natt (nog för att jag inte sov med Kenny) för att jag var jätte trött idag när jag kom och somnade flera gånger i soffan framför TV:n det var ganska skönt, dock är jag fortfarande trött och ska nog snart gå och lägga mig och sova, det ska blir skönt, jag tror jag ska läsa lite Harry Potter innan jag somnar, eller så tar jag med datorn och ser på Scrubs eller nått sånt :) får se hur jag gör :p Jag ska lägga in bilder på bilddagboken nu hade jag tänkt, jag har massa på mobilen som jag inte har lagt in på datorn än! :) Jag ska försöka skriva varje dag nu när Kenny är borta så han kan gå in på min blogg och läsa :) och när du ser det här Kenny JAG SAKNAR DIG för i fasen kan du komma hem nu? :(



PIA <3 KENNY för alltid, kommer alltid vara du och jag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia