2008-12-30 ? 00:06:45

29 december

Nu har jag gjort om min blogg igen :P haha näemen jag trivdes inte riktigt med min andra design får väl se hur den här känns om ett tag :) headern (bilden där uppe) har jag tagit själv i USA :) tyckte den var snygg så den fick bli header :)

Idag har jag färgat håret, brunt ser nästan svart ut, ska lägga upp en bild snart :) var även på stan idag och bytte en tröja som var för liten över brösten :( men de fick bli en klänning istället :)



Fast det vart en grå svart istället :)

Imorgon ska vi fara och fira Kennys farmor så jag hade faktiskt tänkt hinna på stan en snabbis innan :) kolla lite på underkläder på H&M för jag fick ett presentkort där i julklapp :) tänkte prova en skjortklännig som jag är lite osäker på men hittade den innan jul :)



vad tycker ni?

nu ska jag fortsätta med något helt annat :) se på tv eller något sånt

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia