2007-09-25 ? 20:18:50

25 september

yoo
sorry att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte haft nått att skriva plus att jag inte har orkat/haft tid.. men nu skriver jag! : ) ja idag har jag inte gjort så mycket jag vaknade halv åtta för kenny var tvungen och fara till skolan för han började ju som halv nio, själv började man 10.10 lite drygt men jag duschade och tog det lugnt.. det var najs och så såg jag på tv :P jaha det var roligt.. eller...?! :s ne inte vet jag.. ojoj vad jag svamlar. jaja första lektionen var grafisk det var skoj eller skoj och skoj indesign och jag fick typ hjälpa nåra så jag hann inte klart.. jaja men men det gör jag väl typ klart nästa gång :) sen hade jag mega fett hål på typ två och en halv timme sen så hade jag mitt favorit ämne MATTE?! eller inte, jag hatar matte.. men men bara att plåga sig igenom.. men men nu sitter jag och ser på idol men just nu är det paus. och jag som trodde de var heroes ikväll men där hade jag fel! de är på onsdagar och torsdagar.. *suck* måste jag ju vänta ännu en dag.! nu är kenny och spelar innebandy jag hoppas det går bra för han! :) jag saknar ju dig! :( puss på er alla! :)



5/8 bästa dagen i mitt liv
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia