2007-09-13 ? 10:05:47

13 september

tjolahopp
gu vad jag hatar att vara sjuk!! jag har liksom typ hostat upp lungorna i en vecka?! tror ni de är kul? jag vaknar mitt i natten av att jag hostar som en tok även fast jag tagit hostmedecin..! jag har varit hemma i tre dagar nu och igår var jag på vårdcentralen och tänkte yes nu får jag medecin så jag inte behöver hosta upp lungorna men nej! han ba de är typ bara vanlig förkylning..! de är bara att lida... tack och bock.. eller inte?! gaaaaah! jag borde vara hemma idag med men eftersom vi bara ska till nått galleri så tänkte jag amen de kan jag fara på, här sitter jag och hostar lungorna ur mig nån som vill byta? sen igår kväll så kändes det bättre så jag for till min kusin som fyllde 5år men jaja jag hostade där också, och snora lite.. jag hostar mest... sjukt jobbigt?! och  den jävla hostmedecinen jag tar smakar pyton! ursh blä fy säger jag bara plus att den är snart slut och då måste man väl köpa mer, den innehåller morfin så jag får inte köra bil eller ta några andra piller så jag blir frisk, JAG VILL BLI FRISK NU! tack jag börjar kvart i ett och sen så vaknade jag typ för en timma sen?! kul! jag hostade så jävla mycket att jag vaknade! tack jag skulle inte äns ha vaknat än....?! blir så sur för jag vill inte ha hosta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fast de ända positiva är att jag snart får träffa älsklingen :D :) puss påre jag saknar dig som en tok! fast jag får bara träffa han en timma :( fast sen efter hans träning får jag också träffa han :) PUSS! du förgyller min dag :] ne nu ska jag sluta vara sur! fast de går inte för jag hatar att vara sjuk! men jag ska försöka! :)



pia <3 kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia