2007-10-30 ? 23:08:56

30 oktober

hej hå

idag så skulle jag städa hade jag bestämt mig, men jag började städa vid typ tre :] haha sen så for jag på stan men jag hann ändå byta lakan damsuga och ta bort alla kläder och grejor från skrivbordet! :) å vädra! :P haha sen fick jag äntligen träffa min älskling :D gud vad jag har saknat han! :( fast jag var bara med han i typ två timmar :( det var för lite :( jag ville inte släppa taget om han när vi skulle skiljas :( men jag var ju tvungen jag skulle ju hem å äta och sen fara på träning, och tro mig den var jobbig! jag har typ inte tränat på tre månader och sen ska vi köra fys! jag vart ju rädd! hah akanske inte rädd men ändå :P jag fick typ träningsverk i magen direkt! jag kommer ju inte orka göra någonting imorgon :/ men sen sku kenny ponken komma hit imorrn :D det är bra :) nu ser jag på america's got talent :) haha ska fortsätta med det ! hejdå :)



pia <3 kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia