2007-10-29 ? 23:00:24

29 oktober

tjolahopp

idag så vaknade man typ nårga minuter i tolv och sen vi typ halv ett ett så säger mamma att man ska klä på sig för vi ska på stan :p så det var bara att klä på sig och fixa  sig klar och sen for vi in till stan :) och fixade med bilskola och jag dit på fredag :) det blir najs då kanske jag tar körkort snart :) hahah sen så gick vi runt på stan ett tag och så, vi köpte ett knä skydd åt mig :) så fårse om jag klarar av att träna fotboll nu :) höhöh sen så for vi å handlade lite grejjs åså for vi hem, mamma lagade mat och sen så åt vi middag höhhö (inte hö dock :p utan lövbiff) sen så har det inte hänt så mkt mer jo sara kom förbi å vi pratade och så :) hah de var trevligt trevligt :} sen så sitter jag här å bajsar haha näe jag skojja ba jag degar! ska nog krypa i säng snart! de blir härligt, så jag orkar storstäda rummet imorgon och ja det kan verkligen behövas! sen ska jag fundera på hur jag vill göra om :) haha typ rita upp det om jag kommer på något bra :) hahah jajja tjingeling :)
jag saknar dig kenny!



pia <3 kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia