2007-10-26 ? 13:10:47

26 september

hej hå

gu vad jag är otaggad! jag är sjukt trött och så har jag kvar cirkelträning på idrotten och sen matte omprov +o( döda mig snälla..! sen så får jag träffa älsklingen det är bra :) så måste jag hinna baka nått till ikväll för jag ska ju som sagt till ida på knytkalas.. måste kolla bussar också så jag tar mig dit.. men helst vill jag bara sova! sova sova sova sova! ge mig en säng så jag får sova! aja nu har jag lämnat in photoshop uppgiften iallafall jag är så sjukt onöjd så det finns inte! det vart jätte fult! jaja skitsamma jag kunde ju som inte göra en helt ny på en lektion precis..:( men men nu har jag som ingenting att göra för ja jag har ju som gjort klart det så jag sitter som bara här å drygar! men men nu ska jag...  jag vet inte sova typ, ne jag ska väl kolla på isabell vad hon gör osv.. och kanske kolla bussar också!
tjingeling



pia <3 kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia