2007-10-25 ? 13:33:17

25 oktober

hej hopp
idag så var jag ett helvette för kenny när han skulle väcka mig.. :/ förlåt jag var det igår med men jag har varit så dödstrött på morgon och jag vill inte kliva upp! FÖRLÅT! :( men men när jag väl kom upp så åt vi frukost och kenny for till skolan, jag började halv ett så jag chillade hemma ett tag till, sen satt jag mig vid datorn och kollade apa och får se att claris har skrivit att vi inte har någon elvatid (klasstid) idag! :D jag blir över lycklig och tror inte att det var sant :) för det var de ända lektion jag skulle ha idag, lektion och lektion möte med elvorna :p hahha jaja det vart chill så jag har suttit hemma och sett på tv/suttit vid datorn hela dagen :D haha najs säger jag, drygare blir det imorgon när jag börjar 8.25 :( fast sen äre ju höstlov :D och på kvällen ska jag på knytkalas till ida de blir mumma :) haha
jag borde äta lunch.. men jag orkar inte :P haha äter choklad istället :] haha aja hejdå på er
puss



pia <3 kenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia