2007-10-22 ? 13:21:45

22 oktober

asså nu seriöst så måste jag ta tag i mig själv! jag har ju typ inte skrivit på en månad! :](A) förlåt :] haha inte för att det är så spännande att läsa vad jag skriver men men..

idag har varit ganska värd dag fast ändå inte, dagen började 8.25 med samhällskunskap som var jätte tråkig för jag fattar inget av statsskick!! sugarne aja så jag var inte så jätte aktiv.. :( sen så vare dans så vi bytte om och satt och vänta men sen kommer min kära dans alkoholist vän och säger att läraren är sjuk så då vare bara att byta om igen och så var jag faktiskt duktig och skrev ut tidningsanalysen och gav den till cissi :) så den är inte försenad! !:D hhaha jaja sen så gick jag å lisen till maten som inte hade öppnat så vi stod utanför och väntade på att dom skulle öppna... sen när dom väl öppnade så vare ingen go mat :( fiskpanetter med potatis och krovgryta med pizzasmak, det kändes inte allt för lockande och ta korvgrytan så jag tvingade i mig lite fisk.. inte världens godaste men lisen tyckte om det med citronsåsen :P ahaha :) sen så gick vi tillbaka till skolan och började spela skissa och gissa :P jag vann :} vi satt flera och spelade tillslut :) haha sen så trodde vi att vi började fotot men han kom aldrig så ja det vart som inget sånt heller... och sen har vi ingen englska sen för hon är sjuk :P de är najs så jag skulle kunnat sluta 09.35 !! men här sitter jag på skolan och väntar på söt kenny :) han är ledig så han sku typ äta lite och duscha innan han kunde fara, sen så blire middag och bio på stan med älsklingen :D mumma säger jag :) sen så måste jag hämta börsen hos syrran för hon skulle ta med den till jobbe för jag hade glömt den hemma :] haha men de är najs att hon börjar sent så hon kunde ta med den :) sen ska vi äta där för kenny hade köp två betala för en :D de är najs najs :D jaja så nu sitter jag här på skolan och jobbar lite på photoshop uppgiten som ska in på fredag :P haha jaja jag kanske inte är världens bästa på photoshop men jag försöker så gott jag kan :) hahah jag är bättre på indesign :) men de ska vi jobba med imorgon på grafiska :D det är najs! :D haha :)
jaja nu ska jag fortsätta med att jobba :) önska mig lycka till! hahah :)
tjolahopp över och ut! puss



5/8 bästa dagen i hela mitt liv <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia