2007-10-02 ? 12:53:34

2 oktober

yoo gangstah!

haha enbart töntigt?! eller vad säger du? hahah jaja skit samma just nu så har jag inte varit aktiv med att skriva?! förlåt.. men men nu skriver jag iallafall! just nu händer inte så mkt har hål till 14.25 då jag har matte.. +o( not fun! sen så måste jag prata med matteläraren om provet nästa vecka för jag ska liksom röntga mig 15.20 och matten börjar 14.25! vet inte om jag hinner, om jag kanske får börja tidigare eller om jag måste göra det om typ evigheter... :/ jag hoppas att jag ska kunna få göra det tidigare för jag orkar inte vänta typ evigheter på att få göra ett matteprov, jag vill göra bort det nu, eller om en vecka.. jag hoppas röntgen går bra och att dom hittar något så jag kan fixa det så jag kan börja spela fotboll igen! jamen annars så har det väl inte hänt så mycket har varit med kenny en hel del :) puss! sen så ja typ jag vet inte vad jag ska skriva, nu tycker ni jag säkert bara mummlar på om inget, och det gör jag förlåt, ni behöver inte fortsätta läsa för jag tror det inte står så mycket intressant mer. Idag hade jag sovmorgon men var ändå tvungen att vakna 7.05 för kenny började som vanligt.. surt, jag kan ju säga att jag låg kvar i sängen ganska länge.. men det var skönt sen så åt jag kokt ägg på macka till frukost, det var gott. jaha så du har fortsatt läsa ändå hit? jamen du tror väl att de ska komma nått intressant men jag lovar dig det gör det inte.. eller? ;) haha ne men jag babblar bara på.. sen så har jag bestämmt att jag måste vara mer med mina kära vänner ! det var som ganska längesen jag var med dom... men ja de har ju sina orsaker.. ni vet ni det handlar om.. jamen sen skulle ju jag och sara på stan nån gång undra när det blir.. :s hmm jag måste nog ta tag i det snart! sen så vill jag ha det som det var förrut när vi gjorde kladdkaka eller bajsbållar och bara åt! det var najs, och snackade och spelade kort osv. men det går ju som inte nu.. för ja ni vet.. eller inte alla kanske men ja. Sen är det ganska roligt och sitta och kolla på allt folk som går förbi det som jag gör just nu :P eftersom jag går på midgård kan man se ganska möljiga roliga folk :P det är roligt, sen ja ettorna är ju små roliga för det är många fjortisar och ja det är mobat för det går inte så många fjortisar på midgård egentligen för dom går ju på draggen men nu har det börjat massa på midgård, nu får ni inte tycka att jag hatar fjortisar eller säger att alla ettor är det. Men det är ganska roligt att kolla på alla fjortisar som tror att dom inte är det men är det, ja ni fattar.. sånna som kollar på en som man vore en utomjording för man klär sig som ja ett slaffs och inte är sminkad :P haha men ingen bryr sig ju egentligen inte på midgård fast tydligen gör vissa det :P så ni har läst så här långt? har det stått nått intressant? ne jag sa ju det, men inte kunde ni lyssna på mig inte, ni var tvungen att läsa vidare även fast jag sa att ni inte skulle det för det stod inget intressant, men ni kunde inte låta bli era geeks ;) haha ne nu ska jag sluta babbla hare bra hejdå bajs osv.



kenny <3 pia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pia